rajanews سکسی می شود!


معماری، شهر سازی، ترافیک، صنعت، ورزش، هنر، رسانه، سینما، سیاست و یک بسیجی‌ باهم چه شباهتی دارند؟ همهٔ آنها شدیدا «sexual» میباشند.
من هم پیش از مطالعه’ مطلب «زیست جهان جنسی و مقوله‌ي حجاب» نوشتهٔ آقای «دکتر‌» اکبر جباری در  rajanews  هرگز چنین تصور نمیکردم. پس بگذارید بخش هایی‌ از این مقاله را نقل قول کنم:
در باب معماری جنسی :
در معماری مدرن «…  دیگر چیزی به نام «سکینه» و «آرامش» و «عفت» در این معماری معنا ندارد. همه چیز بطور آشکار و لخت عرضه می‌شود. باید از کمترین فضا برای بیشترین منفعت استفاده کرد. آشپزخانه «باز» می‌شود. آشپزخانه‌ي «اُپن» نماد روسپیگری معماری مدرن است. حتی حمام نیز می‌تواند شیشه‌ای باشد. نیازی به پوشیدگی نیست. هیچ حریم خصوصی وجود ندارد. سایه‌ي «برج‌ها» بر روی خانه‌های سنتی، و ساختمان‌های دیگر سنگینی می‌کند. دیگر عفت در معماری وجود ندارد. چنین معماری در ذات خود سکشوآل است ….»
در باب شهرسازی جنسی:
«…ساختمان‌های بلندی که اشراف کامل به ساختمان‌هاي کوچک مجاور دارند و تا اتاق خواب ساختمان‌های مجاور را در دید خود می‌آورند… . اتوبان‌ها و بزرگراه‌هایی که می‌توان با سرعت در میان انبوه اتومبیل‌ها «لایی» کشید…»
 در باب ورزش جنسی:
«… شاید ماهیت سکشوآل فوتبال بسی شدیدتر از دیگر ورزش‎های قهرمانی باشد…. داخل کردن یک توپ درون یک سوراخ (دروازه) و لذت حاصل از این فعل. لایی زدن بازیکن مقابل به مثابه یک حریف جنسی و لذت حاصل از آن برای شخص فاعل(لایی زن) و خشم مفعول(لایی خور). فریادها و خوشحالی‌ها و حتی عصبایت‌های حاصل از برد یا باخت، همگی کنش‌هایی سکشوآل هستند…»
پیشنهاد می‌کنم مقاله را مطالعه کنید تا بیشتر با sexuality  جهان آشنا شوید. به شما قول می دهم بد از آن sexuality همه چیز برای شما روشن میشود. 
بدون شرح:
دوستی‌ به اوج  sexuality پترس جوان اشاره کرد ! 🙂

مطلب را به بالاترین بفرستید:

این نوشته در چایخانه ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

بیان دیدگاه